loader image
 

Skorzystaj
z naszego

HelpDesk

  • Wsparcie przy obsłudze wykorzystywanego oprogramowania.
  • Instalacja i konfiguracja oprogramowania użytkowego np. programy księgowe, programy ZUS, bazy danych.

 

  • Aktualizowanie stanu zabezpieczeń sprzętu i oprogramowania (aktualizacje systemu operacyjnego, aplikacji, itp.).
  • Kopie zapasowe i archiwizacja danych programów, serwerów plików i baz danych.

 

  • Zdalne szkolenie i doradztwo dla użytkowników komputerów.
  • Usuwanie awarii sprzętowych i programowych.
  • Konfiguracja usług w chmurze.

 

Wsparcie IT dla naszych klientów

Do głównych zadań konsultantów takich projektów należy:

  • Udzielanie ogólnych porad, np. technicznych, dotyczących produktu lub usługi.
  • Przyjmowanie zgłoszeń reklamacji lub skarg oraz ich rejestracja.
  • Tworzenie bazy najczęściej zadawanych pytań (FAQ).
  • Rejestracja i obsługa korespondencji email.
  • Wiele innych.

Prawidłowe funkcjonowanie każdej firmy zależy głównie od dostępu do sprawnie działających narzędzi informatycznych. Solidne wsparcie informatyczne tzw. HelpDesk oraz zaplecze IT pozwala firmom, które obsługujemy efektywnie realizować cele biznesowe. Nawet niewielka awaria powoduje spadek operatywności użytkowników i może doprowadzić do utraty korzyści dla przedsiębiorstwa.

https://coderit.pl/wp-content/uploads/2021/02/logo-partnerzy.png
https://coderit.pl/wp-content/uploads/2021/02/tp-link-logo.png
https://coderit.pl/wp-content/uploads/2021/02/Dell-Logo-1.png
https://coderit.pl/wp-content/uploads/2021/02/hp-logo.png
https://coderit.pl/wp-content/uploads/2021/02/ASUS_Logo.svg_.png
https://coderit.pl/wp-content/uploads/2021/02/Samsung-Logo.png
https://coderit.pl/wp-content/uploads/2020/12/data3.jpg

Profesjonalny HelpDesk

Zadzwoń do nas już dzisiaj, aby otrzymać dopasowaną ofertę wsparcia informatycznego dla Twojej firmy.
W ofercie min.:
  • Nielimitowany czasowo dostęp do specjalistów z branży IT.
  • Możliwość otrzymania szybkiej pomocy w nawet najbardziej skomplikowanych problemach.
  • Funkcjonowanie HelpDesk pozwala skupić się na celu działalności firmy oraz własnych zadaniach w myśl zasady: „skup się na generowaniu zysku, my zajmiemy się informatyką”.
  • Dzięki wykorzystaniu HelpDesk’u – cały sprzęt oraz oprogramowanie znajduje się pod stałą kontrolą.
  • Optymalizacja wykorzystania zasobów osobowych.
  • Doskonalenie wizerunku firmy jako nowoczesnej i dbającej o klienta.
  • Obniżenie kosztów.
https://coderit.pl/wp-content/uploads/2021/02/logo-teamviewer-biale-2.png

Coder IT Solutions

Chcesz się z nami spotkać? Zadzwoń i umów spotkanie!
Adres
ul. Strzelecka 29a/39
61-846 Poznań, Polska
Telefon
+48 (61) 415 27 79
E-mail
bok@datasoftware.pl

Coder IT Solutions

Chcesz się z nami spotkać? Zadzwoń i umów spotkanie!
Adres
ul. Grzybowska 87
00-844 Warszawa, Polska
Telefon
+48 (22) 390 59 08
E-mail
bok@datasoftware.pl

Coder IT Solutions

Chcesz się z nami spotkać? Zadzwoń i umów spotkanie!
Adres
ul. Szlak 77/222
31-153 Kraków, Polska
Telefon
+48 (12) 312 06 09
E-mail
bok@datasoftware.pl

Coder IT Solutions

Chcesz się z nami spotkać? Zadzwoń i umów spotkanie!
Adres
ul. M. J. Piłsudskiego 74/320
50-020 Wrocław, Polska
Telefon
+48 (71) 757 52 66
E-mail
bok@datasoftware.pl
Oprogramowanie

Oprogramowanie Radmin VPN lub TeamViewer. Programy pozwalają nawiązać bezpieczne połączenie między komputerami przez Internet.

Dane kontaktowe

DATA Software Sp. z o.o.
ul. Strzelecka 29a/39
61-846 Poznań, Polska

Infolinia: +48 (61) 415 27 79
FAX: +48 (61) 415 28 09

E-mail. bok@datasoftware.pl

© 2021 Marka Coder IT należy do: DATA Software Sp. z o.o., ul. Strzelecka 29a/39, 61-846 Poznań

https://coderit.pl/wp-content/uploads/2021/02/datasoftware-logo-footer-small.png